Ostutingimused - OÜ Ottender Plus

 

Ostutingimused

Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.
Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud "Tuhat1 kodumasinat" e-poe ostutingimustega.

Tooted

e-poes toodud hinnad kehtivad ainult e-poest ostes. 
Kõik e-poe tooted sisaldavad käibemaksu.

e-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. 

e-poes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad. 

e-poest ostu sooritaja peab olema vähemalt 18-aastane.

 

Privaatsus
 

Kõiki "Tuhat1 kodumasinat" e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot vastavalt kehtivale seadusandlusele.

"Tuhat1 kodumainat" e-poes müüdavad tooted ei ole mõeldud edasimüümiseks juriidiliste isikute poolt. Vastavasisulised tellimused tühistatakse.

 

Laoseis

Tuhat1 kodumasinat e-poe  saidil olevad tooted on 99% tõenäosusega laos olemas kui puudub märge ”Otsas” või „Tellimine x päeva“ Märkega ”Otsas” või „Tellimine x päeva“  toodete  puhul võib osutuda vajalikuks toote tellimine tootjalt või maaletoojalt.

Enne tellimist palun edastage oma ostusoov "tallinn@tuhat1.ee" ja me anname Teile teada konkreetse toote tellimise- ja maksetingimused.

Mõnikord võib juhtuda, et kaup on laost otsa saanud laoseisu ajakohastamise ja tellimuse sooritamise vahelisel ajal. Juhul kui Teie tellitud toode on laost otsas, siis teavitame teid hiljemalt järgmisel tööpäeval alates tellimuse jõustumisest.

 

Transport 
Kõik tellimused saadetakse Teile sobivasse "Tuhat1 kodumasinat" kauplusesse. On võimalik tellida kulleriteenust kauba koju toimetamiseks.

Toodete eest tasumine 

 Makseid arvestatakse ja võetakse vastu ainult eurodes.

Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis. 
Toodete eest saate tasuda:

  1.        Internetipanga lingi  kaudu.
  2.        Pangakaardiga Visa/Mastercard
  3.        Kauba kättesaamisel (Kliendil on võimalik tasuda kauba eest "Tuhat1 kodumasinat" kauplustes sularahas või kaardimakseterminali kasutades).
  4.        Vormistades "Tuhat1 kodumasinat" kaupluses järelmaksulepingu.

  5.   Ettemaksuarvega

Pretensioonide esitamine

 Kõikidel  e-poes toodud toodetel on pretensioonide esitamise aeg vähemalt 2 aastat.

Garantiitööde teostamise aluseks on tootega ostmisel kaasas olnud arve ja/või tootega kaasas olnud tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong. Toote hooldusse või parandusse viimisel peab toode olema puhas.

Müüdud kodumasinatele pretensioonide esitamine vastab EV Võlaõigusseadusele, Tarbijakaitseseadusele ja teistes õigusaktides sätestatud nõuetele. Pretensioonide esitamise aeg kehtib vaid nendele toodetele, mille kasutamisel on kinni peetud toote kasutusjuhendist ja antud toodet on kasutatud otstarbel, milleks see on valmistatud.Pretensioone saab esitada ainult nende toodete kohta, mida on kasutatud vastavalt nende kasutusjuhendile kodustes tingimustes.

Vastavalt esitatud pretensioonile tasuta remondi sisuks on:

• toote varjatud konstruktsiooni-, valmistamise-, ja tooraine defektide avastamine ning nende kõrvaldamine. Eelpoolnimetatud puudused kõrvaldatakse kuni toote normaalse funktsioneerimiseni. Juhul, kui toode oli müüdud allahindlusega, kaubandusliku välimuse taastamine ei kuulu tasuta remonditööde hulka. Pretensioonide esitamise kehtestatud ajal tasuta remondi alla ei kuulu detailid, mis on mehhaaniliselt purunenud ja vead, mis on tekkinud alljärgnevatel põhjustel:

• transpordikahjustused, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale;

• toote hoolimatul kasutamisel või ülekoormamisel;

• kasutamiseeskirjadest sõltumatutel põhjustel;

• müüjast sõltumatutel põhjustel, näiteks: pingemuutused vooluvõrgus, küttegaasi keemilise koostise muutumine, äike, tulekahju, vee kvaliteet, närilistest ja putukatest põhjustatud lühised ja vigastused ning muud välised mõjurid;

• kui toodet on remontinud selleks mitte volitatud isik või firma;

• paigaldusvigadest või valesti ühendamisest;

• integreeritaval tehnikal nõutava ventilatsiooni puudumisel mööbli sees;

Samuti ei kuulu tasuta remondi alla sellised osad, millede kulumine on loomulik, näiteks:

• tolmukotid, harjad, elektripirnid, kaitsmed, klaas-, tekstiil- ja paberosad ning käsitsi liigutatavad plastmassosad (nupud, käepidemed jms.).

Tasuta teenuse alla ei kuulu toote paigaldus, kasutamise õpetus, hooldus, puhastus ega ka selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhendi väärkasutus.

Vea ilmnemisel pretensioonide esitamise aja jooksul tuleb kliendil sellest teatada müüjale või müüja poolt volitatud remondifirmale mitte hiljem, kui 2 (kahe) nädala jooksul.

 

Vajalik on teatada:

• toote mudel, ostukuupäev ja koht, toote number ja seerianumber (need on kirjas toote nimiplaadil);

• viga ning võimalusel tingimus, millest see võis tekkida.

 

Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv viga kõrvaldatakse esimesel võimalusel.

 

Pretensioonide esitamise tingimuste alla kuuluv remont on ostjale tasuta. See eeldab, et toote vigased detailid, mis vahetatakse uute vastu, kuuluvad müüjale.

 

Kui käesolevate pretensioonide esitamise tingimuste tõlgendamisel tekivad ostja ja volitatud remontija vahel lahkhelid, lahendab probleemi müüja poolt volitatud hoolduse spetsialist.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile tallinn@tuhat1.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud

Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Kokkulepe mittesaavutamisel, tegutsetakse vastalt EV seadustele.